Dak Teh Si Hella Flush

SHARE:

'Hella Flush' atau tayar kangkang bukan asing dan pelik lagi di Tanah Melayu kita ini. Tetapi yang pelik adalah pemilik kenderaan k...

'Hella Flush' atau tayar kangkang bukan asing dan pelik lagi di Tanah Melayu kita ini. Tetapi yang pelik adalah pemilik kenderaan kereta itu sendiri yang sanggup menghabiskan duit untuk melakukan ubah suai semata-mata kerana minat dan kretiviti mereka.

Bagi pemilik kenderaan jenis Perodua Viva Apis Rey, ia adalah kerana minat. Beliau sanggup menggadaikan kereta untuk sesuatu yang lebih extreme hanya untuk kepuasan.

Ia sikit pun tidak mematahkan semangat untuk teruskan perjuangan dalam scene 'Hella Flush' yang semakin popular di Tanah Melayu.

Sedikit gambar untuk dikongsikan.



Kita ke bahagian luaran kerata Viva ini. Bodypart luar telah bertukar dari model asal iaitu Viva 850cc ke bodypart AVY RS.



Sistem suspensi yang digunakan juga adalah custom sehingga boleh menyebabkan kereta ini dapat direndahkan mengikut cita rasa tuan kereta ini.



Peminat-peminat Hella Flush di Tanah Malayu sangat ramai dan ini hanya sebahagian dari peminat tegar yang sempat kami rakam dan juga kiriman dari pemilik jentera Perodua Viva Apis Rey.



Dengan menggunakan rim sukan 15 inci model rim TE37v 8JJ ET0 menyerlahkan lagi keayuan yang tersergam indah pada jentera Apis Rey ini.


Sistem enjin tidak disentuh dan masih mengekalkan speksifikasi original Perodua Viva 850cc. Pada bahagian piping ekzos pula menggunakan straight pipe.


Kita tinggalkan kenangan lalu dan teruskan dengan minat yang kita suka tanpa mengelirukan identiti sesebuah kenderaan yang ada. Ianya pasti Dak Teh Si Hella Flush.

COMMENTS

Name

#Event #Gallery #Garage #Info #MKCC #PowerUp #Teknikal #Terkini
false
ltr
item
Art Of Kei Car: Dak Teh Si Hella Flush
Dak Teh Si Hella Flush
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwKvECKbptDXksP6myoRcYHTMVj4RVPgYCvKk3P_ck_KOnjKRl0xVagpwftfK5grXXFfqSKyqbh6wnSy0-Zv72nU5kugY6YMvN-lYExgQo9b_bP7NylU1kY89_G9_mPo_iqKOrysnEIY0/s1600/2ffc717f-3c87-42b6-ab14-a0baee80cbdb.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwKvECKbptDXksP6myoRcYHTMVj4RVPgYCvKk3P_ck_KOnjKRl0xVagpwftfK5grXXFfqSKyqbh6wnSy0-Zv72nU5kugY6YMvN-lYExgQo9b_bP7NylU1kY89_G9_mPo_iqKOrysnEIY0/s72-c/2ffc717f-3c87-42b6-ab14-a0baee80cbdb.jpg
Art Of Kei Car
https://kcarloversmy.blogspot.com/2016/01/dak-teh-si-hella-flush.html
https://kcarloversmy.blogspot.com/
http://kcarloversmy.blogspot.com/
http://kcarloversmy.blogspot.com/2016/01/dak-teh-si-hella-flush.html
true
6270537898345132451
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy